torsdag den 28. juli 2011

Styled with

Boots from Carla F, Army jacket, Clubcollection sweather, necklace from Hoss, leather skirt from Asos and headband from Ambre Babzoe. 
Sådan ville jeg style mine nye støvler :) Den passer perfekt med min army jakke, som jeg købte sidste sommer.. Har selv kommet palietter og sten på ryggen af den, for at bryde det rå look og gøre den lidt mere glam. Kan lige se mig selv rende rund i de nedfaldene gyldne blade og drikke varm kakao mens verden udenfor forvandler de grønne og klare farver om det jordfarver.. Elsker den årstid.:) 
This is how I would style my new boots. They just match my army jacket perfect, which I bought last summer.. To make the jacket more glam, I have set some sequence and rhinestone on the back on in. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar