lørdag den 30. juli 2011

fredags outfit


Jacket: Zara, hat: Patrizia pepe, vintage silktop, skirt: Velvet
Nu kom min nye læderjakke i brug, da jeg var ude både torsdag og fredag med nogle veninder :) I torsdags havde jeg besøg af mine bedste forældre, der skulle se Sofus's og min nye lejlighed, og det var vildt hyggeligt... Havde købt ind til smørbrød og 2 kolde øl, som jeg ved at de kan lide.. Der var bare et lille problem.. hmm jeg havde ingen øloplukker, og da jeg ikke lige er handy med en kniv eller en lighter, så var jeg lidt på den.. Men så kom jeg i tanke om, at nede på hjørnet af min gade altid sidder nogle ældre mænd og får sig en lille øl.... Så jeg hoppede ned til dem og smilede stort, og langsomt forklarede dem min yderste kritiske situation, og de var meget hjælpsomme.... Så kommer nok forbi med en lille øl til dem en af de kommende dage.. Men alt andet lige, så fik min mormor og farmor deres velfortjente øl til maden. 


Outfit: For tiden dyrker jeg meget det enkelte og nemme,(selvfølgelig med en læderjakke), og elsker hvordan man med en enkel top og nederdel kan se afslappet, feminin og alligevel med lidt kant, som læderjakker giver looket.. 
Currently I mostly wear cloth there are simple and wearable. I love who you can mixe a simple silk top with a shirt, and make it look casual, feminin with an edge, which is provides by the leather jacket. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar