lørdag den 30. juli 2011

Style your hair

Jeg har altid haft langt år, det har så igennem årene varieret i længden, men det har altid været det samme.. Nogen gange har jeg lidt krøl og andre gange glat.. Det er lidt det, som jeg kan hi hi .. Men jeg ville ærligt gerne være bedre, til at sætte mit hår op i nye frisure, og dertil har jeg allieret mig med min dejlige veninde Mel, som er sindsyg go til at lave hår, som der er anderledes men flot.
I am not really good to wear my hair in different style, I have only weared my hair long and someting with some curls, but it is not the most inspiring  styles. But my good friend Mel, is really good to style her own hair. 
Melissa Avillas


Når vi ofte sidder og er dybt "koncentreret" i de yderest spændende matematik timer, så kan man lige blive fascineret af Mel, som tager sit lange smukke hår, og på 2 min. har lavet en perfekt fransk fletning på sig selv. Hun får det til at se så nemt og legende ud, at jeg ofte har prøvet at gøre hende kunsten efter, men har måtte opgive efter at have knækket halvdelen af mit år og fået fremstillet noget, der overhoved ikke ville kunne gå for at være en fletning af nogen art. Jeg beundre hendes kreativitet og hun har heldigvis gået med til, at lave nogle indlæg på min blog, om hvordan man sætter hår op i trin for trin. Håber at det er noget, som I ville kunne bruge og få lidt inspiration fra.
I have often found Mel doing her own hair, and making a wonderful french braid in 2 min. And I have treid many times to do as her, but have often failed with a awful braid, and hoped that i just looked a little like the ones Mel made.. 
I admirers her creativity and I am so lucky, that she have agreed to make some posts, step by step, on who to make a easy and different hairstyle. Hope you will enjoy it just as much as I do.  

2 kommentarer:

  1. Vildt flot opsats på øverste billede :) nice!

    SvarSlet
  2. Der kommer flere indlæg i dag, hvor hun sætter noget ligende op :) ville ønske at jeg var ligeså god :)

    SvarSlet