søndag den 31. juli 2011

Silk Drops

Silk Drops : 110 kr in Matas
Dagen i dag står i hårets tegn, og jeg vil gerne lige dele en lille hemmelighed med jer, hvis hår lider under månedlig farvning, glatning og lign. så er silk drops fra Gun Britt virkelig fantastisk til at samle spidserne, give en glans og styrke håret. Man kommer lidt i håret og spidserne, når håret er lidt fugtigt også kan man føntørre håret færdigt. Den har virkelig reddet mit hår efter et lille uheld med et glattejern, hvor jeg faktisk fik brand det meste af mit hår, og at den gav mange uønsket krøller.... Mit hår lignede krøllet gavebånd.....suk og jeg troede virkelig at jeg blev nød til at klippe mit hår KORT.. Men efter at have brugt silk drops hver dag i 3 dage, så har har jeg fået mit hår tilbage.. wee.. Håber at I kan bruge det til noget...
The theme of the day is HAIR... and I will therefore share a little secret with you, who hairs is suffering under mothly coloring af hair. You should try silk drops from Gun Britt, which is so good to dry ends and damagede hair. I come some of it in my hair after showing and then I dry it. It have totally saved my hair after an accident with an straighteners some days ago, and I really thought that I now had to cut my hair short, my after using silk dropgs for 3 days, it is now back to it's normal stage.. Hope you can use this information.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar