torsdag den 28. juli 2011

new in again

Zara 1499 kr
Ud over mine fantastiske støver købte jeg også denne lækre læderjakke fra Zara.. Jeg må jo indrømme, at jeg ELSKER skindjakker og kan nok ikke leve uden en.. hi hi .. De er næsten blevet en del af min daglige outfit, da jeg elsker at være feminin med lidt kant. Det unikke ved denne jakke (som adskiller den fra alle mine andre jakker) er, at den har lidt ala balmain skuldre over sig. Der er lidt puf i skulderene, som giver et mere kantet og råt look. Også er den samtidig af det blødeste læder... I like.. 
I dag får jeg besøg af verdens bedste farmor og mormor(nemlig mine), da de skal se min nye lejlighed. Glæder mig som et lille barn.. :) Håber at I nyder dagen i dag :) 
Beside my new boots, I also found this new leather jacket from ZARA.. I just love leather jackets, and I have a FEW of them ;) The unique thing about this jacket is, that it have shoulder puf like balmain, and it gives a more raw look, which I really like.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar