tirsdag den 19. juli 2011

Nyt køb

I går købte jeg denne super bløde cashmere bluse fra www.clubcollection.dk på udsalg. Den var sat ned fra 799 til 599 kroner, hvilket er meget billigt for en bluse af den kvalitet(100% cashmere). Den bliver virkelig god til efteråret. Men tjek den hjemmeside ud, da de har utrolig mange lækre og økonomiske pelsstyles og lækre lædervarer. Og når jeg få løn, så skal jeg have mig den nye style med v- neck i grå. Men det er en hjemmeside jeg har benyttet mig meget af, og man kan endda gå ind og blive forelsket i deres styles i deres butik, der er lokaliseret ved Nordhavnen på Østerbro. 
Men ellers vil jeg style den med følgende: 
Bluse fra Clubcollection til 599 kr., palietblazer fra Inwear til 1300 kr.(sidste kollektion), nederdel fra T by Alexander Wang i army, ur fra technomarie og smykker fra loppemarked og istanbul.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar