tirsdag den 19. juli 2011

Lækker ring

I dag var jeg et smut forbi Hørsholm midtpunkt, hvor jeg mødte denne søde ekspedient Pernille, som have den fedeste ring på. Er den ikke bare cool.. Den er en go blanding af knuckle og fantasy ring. Pernille brugt den til at gøre sit ellers klassiske outfit mere råt, og havde endda twistede det med en flot palietvest fra custommade. En super fed stil.
Men den ring ville ellers passe så godt med min egen clutch:
Denne clutch købte jeg i Istanbul i den grande bazar, da jeg var på studietur for 2 år siden sammen med pigerne fra Designteknolog, hvor vi besøgte produktionssteder fra nogle forskellige danske brands. Men jeg blev så forelsket i den grande bazar, at jeg tog dertil igen i sommers med nogle veninder, hvor vi igen fik shoppet igennem.
Skullhovedet er lavet af similisten og læderet er super lækkert. Den er godt nok blevet vist før, da min veninde Christina fra http://passionsforfashion.dk/ lavede et indlæg med min gardarobe, men her kommer den igen :) Men kan I ikke se, at ringen ville passe så fint med min clutch ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar