mandag den 18. juli 2011

Nemme smoothies...


Jeg er ingen ørn i køkkenet og så har jeg overhoved ikke underspillet mine madlavnings egenskaber. Jeg har endda formået at lave en lasagne uden kødsovs og det der hvide stas, men kun med rå plader, ristet kød og lidt ost, og må indrømme så meget, at det var umuligt at spise sammen. Jeg måtte ryste kødet af pladerne(hvilket var nemt, da det hele var så tørt) og spise kødet alene. Det var en kæmpe fiasko. Derfor kan jeg godt lide ting, som er nemme at lave og smager godt. Ting, som ikke kan gå galt. Og det kan det ikke, med de her potionsindlet smothies pakke fra Super Brugsen. Det er faktisk min dejlige veninde Lise, som har vist mig gjort mig bekendt med dette, og det redder min morgen hver dag, og så smager det bare SUPER skønt samtidig.. FEDT... 


Lises hemmelighed er så bare, at hun kommer lidt søde middel med ned i blenderen samt lidt mælk, og vola, så har man et dejligt nemt morgenmåltid.. Tak til Lise for den tip... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar