mandag den 18. juli 2011

Homemade pelsvest

Hjemme lavet pels vest for 600 kroner
Mange af mine veninder har ofte sagt, at hvis jeg skulle være et dyr, så ville jeg være en skade. Det er grundet min svage side for alt der er bling bling og ligner antique romance. Derfor blev jeg også med det samme vildt forelsket i den underskønne pelsvest fra den vidunderlige danske mærke Hartmade, hvor der var broderet sten i nakken på vesten. Men denne flotte vest kostede ikke mindre end 5000 danske kroner, og det er nok lige i overkanten, når man er studerende og skal have råd til lidt mad engang imellem. Derfor tænkte jeg, at jeg ville lade mig inspirere af denne style og lave mig min egen unikke, længere og BILLIGERE pelsvest. (lad mig også lige sige, at jeg også har en forkærlighed for pels og skind). Jeg gik derfor ned til genbrugsbutikken FN93 i Larsbjørnsstræde 6, og købte en flot lang ræve pelsjakke for kun 500 kroner, og bagefter besøgte jeg Skindhuset og erhvervet mig smilinitter for 100 kroner i forskellige farver. Ud af dette lavede jeg mig min egen længere og unikke pelsvest, med bling bling i nakken, for kun 600 kroner, hvilket er en del billigere end de ellers 5000 kroner, som sådan en sag ville koste. Hvad synes I om resultatet ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar