lørdag den 3. september 2011

Look of the day


Boots:Hornbæk; Skirt:Homemade; Cardigan:Lollys Laundry; Necklace:Hoss; Blaus:For all 7 mankind
Her får i lige nogle billeder af outfit'et fra i forgårs, som tegnede til en dejlig dag.. Men hvor bliver al den sol af, og sommer... Men ja når alt kommer til alt, så elsker jeg også efteråret, og alle dens farver, og følelsen af, at det er legalt at hygge inden for med varm kakao :) Men det var lige en hurtig en, ved godt at jeg ikke har lavet så mange indlæg som normalt, men starter skole op mandag, og der er den del, som der skal nåes inden.. Men jeg vender stærkt tilbage.. I Går var jeg til latinmix i mit fitnessworld på amager, og nej hvor var det bare godt, og kan stærkt anbefales.. Jeg er gammel danser, og har undervist i showdans i 8 år nu.. Men jeg er stoppet grundet flytning og en alt for hård skole, så min kondi er virkelig MANGLENDE, hvilket jeg også fandt ud af i går.. Men hvis jeg holder mig til de der hold, så skal den nok komme igen hurtigt.. Men nej hvor var det pinligt.. Jeg var helt rød i hoved og armene føltes som kogt spaghetti.. 
Håber at I nyder jeres lørdag derude:)
























Ingen kommentarer:

Send en kommentar