torsdag den 1. september 2011

Blackboard

Som nogen af jer nok godt kan huske, så gik jeg igang med at male mit en tavle midt om natten sidste måned http://vildesvane.blogspot.com/2011/07/hjemmeprojekt.html og nu bliver den brugt som skema.. Men er ikke helt tilfreds med mit skema for næste semester.. Nogen der kan sætte sig ind i det ? Og alle de glade farver ændre ikke på den kendsgerning, at mine dage bliver lange centeret i midten af uge, og det er jo altid der, hvor man er mest skoletræt.. Og hvor bliver der lige af den ugentlige fridag, hvor man kunne samle op på alle lektierne.. ? Og et ekstra fag.. STRENGT!
Nåh men jeg blev færdig med bogen og den var VIRKELIG go.. Men da der kun var 50 sider tilbage udad de 800 sider, indså jeg til min skræk, at selve historien ikke ville blive afsluttet i denne bog, og nok heller ikke i den næste.. Men det ville ikke være noget problem ,da jeg ELSKER lange historier, men efterfølgeren er endnu ikke blevet skrevet endnu.. HULK.. Så skal vente længe på efterfølgeren, hvilket jeg ikke er helt tilfreds med.. Men bogen kan stærkt anbefales.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar