søndag den 11. september 2011

Smække sig ude ?


Nu har jeg smækket mig ud et par gange, og det har været en dyr fornøjelse. Den første gang var nok den værste, da jeg LIGE skulle hurtigt ud med Hr. Sofus tidligt om morgen, og havde ikke lige være i bad, og havde ikke lige taget tøj på(der er mange lige). Så jeg hopper ud i min lyserøde æsel natkjole med håret i en knold og gummistøvler med Hr. Sofus i snor, og da jeg smækker min hoveddør, gik der en følelse af ÅÅÅHH NNNOOO igennem i krop, da jeg hverken havde mine nøgler med eller min mobil telefon.. Jeg løb rundt og ringede på alle dørene i opgangen, men da det var en hverdags dag, så var der selvfølgelig ingen hjemme.... Så jeg måtte gå skammens gang over til den nærliggende skole i REGNVEJR, og viser dem min nattøjsmundrings og ydmygt forklare dem min yderst pinlige situation, i håb om, at jeg måtte benytte deres telefoner. Det måtte jeg heldigvis så, hvilket resulterede i, at våde Hr. Sofus og jeg gik forbi alle eleverne, der nok undrede sig over mig og min påklædning, og gik ind på det nærmeste kontor.. Da skolen ikke kunne ringe til 118(til at få nr på en låsesmed), måtte jeg ringe til 4X35(mit job) og forklare dem situationen, så de kunne sende mig en låsesmed ud. 
Jeg måtte så sidde i døråbningen til min opgang i 45 min. for at holde øje med denne helt af en låsesmed, imens alle gik forbi og kiggede underligt på mig i min lyserøde natkjole og Hr. Sofus ved siden af. Men endelig kom låsesmeden og jeg blev 700 kr fattigere.. 


Derfor købte jeg denne Masterlock, som er en nøglebeholder med kode, som hænger uden for min hoveddør. Så NÆSTE gang jeg smække mig uden for, kan jeg bare taske min kode ind, og WUPTI kommer min nøgle ud. Det er sssåååå smart

2 kommentarer:

  1. Du burde lægge et billede af den famøse natkjole på siden. Tak for et godt grin, så starter dagen godt :-) hehe

    SvarSlet
  2. HAHA! Ej, Rollo. Det er jo SÅ sjovt :) Sidder her og griner for mig selv. Men virkelig en smart tingest til nøglen, havde jeg aldrig hørt om før.

    Kram Stina
    Passionsforfashion.dk

    SvarSlet