onsdag den 14. september 2011

Black Dress for hour glass figurs.

Når man skal finde den perfekte sorte kjole, er det vigtigt at man klæder sig efter sin størrelse, men endnu vigtigere er, at man klæder sig efter sin FIGUR. Ved at klæde sig efter sin figur, så fremhæver man også sine fordele og skjuler sine ulemper. Det er oftes det vigtigste, for størrelser kan varierer og svinge meget, alt efter stoffets sammensætning, og brand. 
Jeg har personligt selv en timeglas figur, hvilket betyder, at jeg har en meget smal talje men har hofter og bram. 


Overdrivelse fremmer forståelsen. 
Men fordi jeg har denne figur, skal jeg finde tøj og kjoler, der fremhæver min talje, hvilket jeg har fundet nogle eksempler på nedeunder. 
1. 2nd Day:1499 kr.- kan købes 3. Malene Birger: 2499 kr 4. Selected Femme: 499 kr 5. Selected Femme: 300 kr
Næste indlæg vil blive en næste typefigur. Håber at det hjælper lidt. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar