torsdag den 25. august 2011

Next buy

2ND DAY-TSHIRT 399
Må bare eje denne t-shirt, da jeg elsker farven, og den vil gå til det hele, både nederdele og jeans :) Også elsker jeg bare deres nye kollektion, det er lige mig..                                            

UGG-Boots:Classic mini boots
Jeg er en UGG-Girl, og har dem i helt lange, mellem og korte.. De er de fedeste at have på, og elsker også den afslappet stil.. De første jeg købte, var de helt lange for 4år siden og de holder endnu. Har dem så i røde i de mellem og var så heldig at få de helt ultra short i brune af min mor i sidste uge. Men kunne også helt vildt godt tænke mig dem i grå, da jeg har så meget gråt. Også faldt jeg over denne hjemmeside, hvor man kan få dem til 2/3 af prisen. Lige disse kan man købe for ca. 700 kr(143 dollar) med fragt og det hele... Det er et fund, så tjek hjemmesiden ud.             https://www.uggbootsmadeinaustralia.com.au/Classic_Mini_Ugg_Boots_Grey.aspx
        

Ingen kommentarer:

Send en kommentar