mandag den 29. august 2011

New in

Jacket:Zara 799kr

Jeg har længe ledt efter en bouclejakke, og faldt så over denne i Zara forleden og måtte bare eje den. Den er lige mig, da den er lidt rå men også samtidig meget klassisk..  MEN jeg kan jo ikke lade være, med at lave tingene lidt om, så det er mere mig. Så kom nogle similinitter på i hvid, grøn og blå, for at gøre den mere eksklusiv og bryde den farverne.. :) Vil bruge den med mine klassiske nederdele og jeans.. 
I have for a long time look for a bouslejacket, and I saw this one the store of ZARA, and I just had to have it. I love that is it classic and raw at the same time. I have to make it more unigue put some rhinestone on it... :) Can help it

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med din blog søde! Og FED jakke!
    Møs Stina

    passionsforfashion.dk

    SvarSlet