fredag den 19. august 2011

Mother-Daughter-Day





Jeans:Dr.Denim; Shoes:UGG; Hair:Ambre Babzoe; Jacket:Zara
Jeg havde bare en virkelig dejlig dag i går.. Først havde jeg en hygge/SHOPPE dag med min mor, hvor vi fik shoppe igennem, og endte på den fantastiske cupcake cafe på Grønnegade, som jeg tidligere har omtalt, og kan stærkt anbefale chokolade/banan cupcaken ;) MUMS 
Også tog vi en lille cykeltaxa rundt, da poserne blev for tunge og benene for trætte hi hi..  


Da alle sparepengene var brugt ;) tog hr. Sofus og jeg hjem til min skønne veninde Kris, hvor vi fik dejligt mad og selskab sammen med min anden veninde Stina. Så alt i alt har det været en VIDUNDERLIG dag, og glæder mig allerede til i aften, hvor Amagerbulen(a.ka mit hjem) bliver fyldt med fest glade piger og farlige drinks.. Håber at I også får en dejlig weekend derude.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar