tirsdag den 23. august 2011

Look of the day





I dag var jeg en tur i Helsingør med min veninde Lise, og det er en by, som vi begge har mange minder knyttet til.. Men denne by har godt nok lidt under finanskrisen og mange lukker er bare forsvundet, hvilket er virkelig ærgerligt... Men vi havde en dejlig dag sammen og jeg fik købt denne bog Heksenat, og jeg glæder mig sindsygt meget til at komme igang med den.. Jeg er en sand læsehest og jeg ville hellere læse en bog end at se den filmatiseret, da det er et helt unik univers, som man bliver del af, når man læser en go tyk bog.. Men skal nok fortælle min ærlige mening om den, når jeg er færdig med den. Den er godt nok på 750 sider, så det bliver nok først i næste uge :)
Today I went shopping with my friend Lise, in the city Helsingør, and we both have just lots of good memories from that city, but you can really se, how a greath impact the financial crisis have had on this city...But I bought a book, which Iam looking forward to read.. Do you know it .. ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar