søndag den 17. juli 2011

velkommen til

Dette er det første indlæg, og hvad skal man skrive....Hmm men vil ligge ud med at præsentere mig selv. Jeg hedder Marie-Louise, og er lige påbegyndt en ny fase i mit liv. For mindre end 2 måneder  flyttede jeg fra en ekskæreste, som jeg har boet med i mange år i Nordsjælland, men er nu flytte til Amager sammen med min lille hund Sofus. Sidste sommer blev jeg færdig med min uddannelse som Designteknolog med international produktion som mit speciale, men besluttede mig for at få noget mere uddannelse, så jeg begyndte i feb. at læse polit(økonomi på Universitetet), hvilket er over i en helt anden boldgade end før. Udover disse nye ændringer i mit liv, så har jeg også fået et nyt job, så der er virkelig sket mange altafgørende ændringer i mit liv, hvilket både er spændende men også lidt skræmmende. Men alt dette vil jeg gerne dele med jer på godt og ondt.

Her ser i min lille hund sofus, som synes at sofaen er hans seng..:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar